Laatste zaken regelen - Reisverslag uit Middelburg, Zuid-Afrika van QuintenMesu - WaarBenJij.nu Laatste zaken regelen - Reisverslag uit Middelburg, Zuid-Afrika van QuintenMesu - WaarBenJij.nu

Laatste zaken regelen

Door: Quinten

Blijf op de hoogte en volg

22 Mei 2014 | Zuid-Afrika, Middelburg

Zo de laatste zaken regelen voor school. Nog een paar verslagen en opdrachten vandaag afmaken en dan mijn koffer in gaan pakken. Zaterdag om half 6 vlieg ik voor een nieuwe uitdaging naar Nanjing om daar lessen te gaan assisteren ik heb er zin in! Omdat in China misschien Facebook niet is toegestaan zal ik via deze weg gaan proberen verslagen neer ze zetten :)

  • 22 Mei 2014 - 11:15

    Rosita:

    Hoi Quinten,

    Een hele goede reis.ik hoop dat je een geweldige tijd zult hebben in China,en mooi foto,s!

  • 22 Mei 2014 - 21:19

    Anton Knigge:

    Heel veel geluk en mooie ervaringen en belevenissen aldaar!

  • 25 Mei 2014 - 12:04

    Fenne:

    Veel plezier in China!

  • 28 Mei 2014 - 19:41

    :

    Dank jullie wel! Ik heb het hier erg naar mijn zin! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 20 Mei 2014
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 3116

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 09 Juni 2014

Als les assistent mee naar Nanjing

Landen bezocht: